Tillbaka :)

Har varit hos mamma ute på landet och varit kaninvakt med Andreas så därför ingen uppdatering. Jag ville semestra lite från datorn också, enda media grejen jag hållit mig uppdaterad med är på mobilen och hållt koll på mammas mejl för att se om vi fick svar om islandshästritten vi ska rida nästa onsdag nere i Halland.

Aja sommaren är ju också tillbaka med sin sköna sol och varma vindar. Så de har inte blivit så mycket motion som jag velat utan mest legat och slappat i solstolen och halsat vatten ur flaska, men några hundpromenader, simtur och en cykeltur har fått kroppen på bra humör, samtidigt som den tagit ny färg :)

Oscar har även fått sig en makeover, han ser lite ball ut iaf:

FÖRE



EFTER



Snart kommer pappa hem då ska jag upp till stallet och rida medan han är och gymmar. Ska titta till
Alexis också tror jag rider både henne och Ghost imorgon på lördag ska jag få upp Andreas på henne.
De kommer nog gå fint fint hon är nog den snällaste man kan tänka sig.

Jag kommer inte in på facebook jag blir galen!!!!!!!!!!!!!!


Vem vill ha frågestund i helgen?
 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Söt vovve :D

2009-08-16 @ 20:51:36
URL: http://jennifersumar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0