Sitter här som en påsk kärring :)

Med huckle, har en inpackning i håret som ska vara inne ett tag så håret blir så där glansigt och vackert. Mitt bästa tips om inpackningar är att ha den i lite längre än vad de står. Och eftersom lägenheten inte är inredd med badkar är de jobbigt att stå i duschen så jag sitter med en fuktighanduk över mitt inpackade hår.

Idag har jag varit på stan med brudarna de var kul :) Vi satt och fika på pelikan och prata en massa innan vi gick en shopping runda, hamnade rätt länge på Åhlens för att inhandla diverse skolsaker. Jag plockade på mig 2block och 1kalender.

Sedan vidare till Lindex där dom har grymt snygga underkläder (iallafall trosor) plockade på mig 3st i spets i fruktiga färger mums :)

Snart ska jag gå och skölja ut och sedan blir de till att lägga in silikon och imorgon kommer jag vakna med tjockt glansigt fuskigt blonthår!!!


Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0