Shopping i Täby centrum (fredags)

Dålig uppdatering i helgen (jag vet) men jag har varit hos min älskling så de är därför <3

I fredags åkte jag, Jossan och Angelica in till Täby C för att shoppa lite. Jag hade drömmarna att hitta en väska
och ingenting annat. Det slutade med 2 väskor, 1 neccesär och 1 halsband. Så jag var ganska nöjd. Hade tänkt att betala max 700:- för en väska och nu fick jag 4saker för de lägre priset, great!!!

Småbilder (klick bara)
Ansikte och klädsen (klänning från JC)
 

Jossan hittade sin "dröm" jacka på Zara


Jag och Angelica bjöd Jossan på shopping lunch.
 

Här väntar Angelica på bussen och Jossan sover för hon är trött :)



Här kommer de stora bilderna på vad jag köpt :)



Storväska från Lundbergs Handskar och väskor 199:- (slutrea)
Liten väska från Gina tricot 199:-
Sött halsband från H&M 29.50:-
Liten neccesär från H&M 29.50:-

Kolla så sött de är och hel rätt med rosett i höst :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0