Ny duschad och ny lunchad

Sitter här och väntar på klockan. Ska gå om ca 50min till skolan, hoppas på att regnet lägger sig lite så de inte bara vräker hela vägen. Lyssnar på Mikael Jackson just nu samtidigt som jag tittar på tv och självklart bloggar! Haha fin komination. Intressant med Psykologi idag.

Håller på och tittar på lite bilder på olika luggar jag skulle kunna tänka mig. Exempel:



Söta Hollywood brudar i fina luggar men favoriten är:




Lugg passar dom med ovalt ansikte, dom med långpanna och långtbanan ansikte min frisör så snällt säger.
Jag har då de vanligaste och lättaste ansikte att ha ett ovalt ansikte som Alla frisyrer passar till! 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hilary Duffs lugg är väldigt snygg, Nicoles också :)

2009-08-28 @ 15:20:19
URL: http://johannakruse.devote.se
Postat av: Sabina

Jag har hel lugg, älskar det! :D



2009-08-28 @ 18:56:58
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0