Måndag

Hejhej äntligen tid över för att sätta mig vid datorn och blogga :)

Har haft så mycket på gång nu att ingenting har gått ordentligt till iallafall inte i den normala vardagen.
Har till och med glömt att boka tid till frisören och nu bara 3dagar kvar till skolan så känns de INTE som
jag hinner få en tid innan dess. SÅ de blir stora sofisikerade och sexiga lockar indränkta i silikon och inackning
dom första dagarna i skolan. För visst ser lockigt hår mindre slitet ut än platt hår?

Lägger nu först och främst in bilder på något jag tror ni saknat, bilderna från Ullareds resan:



Vi stannade i Gränna och köpte polkagris, jag köpte en som hette "Prinsess-stång" rosa och go var den



Vi bodde på ett jätte gulligt ställe i Fegen

Och de här köpte jag i hästväg:




Och i vardags väg:


Ganska så stor skillnad va? Haha som småhäst tjejer brukar säga
"Häst är bäst"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0