Lite små seg

Har haft Enya inatt och hon var hur lugn som helst hon sov mellan åtta igår kväll till sex imorse då hon vaknade och var hungrig sedan sov vi enda till halv nio. Tyvärr har min pojkvän inte sovit så mycket för Enya har legat och vaknat till och från och hon gråter bara när hon är hungrig eller känner sig för blöt annars ligger hon mest och sparkar eller jollrar. Något som jag inte har hört. Nu har både Enya och Andreas åkt hem och jag sitter här och planerar min kommande vecka.

Imorgon börjar jag nio och de är bara på måndagar jag börjar nio annars har jag sovmorgon eller ridning innan skolan resterande vecka så de är skit bra för mig som har häst plus att hunden inte kommer vara allt för länge ensam och kommer därför inte behöva åka till mormor så ofta :)

Anna en av ridinstruktörerna i stallet ska rida Ghost idag så jag behöver inte åka ner till stallet idag vilket är sköönt de är bra att ta lite semester från stallet ibland eftersom jag både jobbar och har min hobby där kan man bli lite trött av att se stället varje dag.

På tisdag börjar hoppträningen för Sara vilket ska bli massa kul (åh fjortis)

Ikväll blir de kräftor och västerbottenpaj <3

Godmorgon



Kommentarer
Postat av: anna

så söt :)

2009-08-24 @ 19:36:59
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0