Känner mig bortglömd!

Men de är väll för jag böt väg och inte stannade i samma cirkel som er. 


Ghost inackorderad nu. Han tyckte att det var skönt att komma in och somnade direkt efter jag ströat upp hans box ordentligt. Imorgon blir de hoppträning för Sara, de ska bli skoj :)


Jag ville inte att de skulle sluta så här utan tog tag i de hela och böt väg så nu har jag uppnåt så hemskt mycket
som jag inte ens kunde drömma om:



Ghost och min första klubbtävling slutade i katastrof andra klubbtävlingen
slutade vi som 2:a med glädje. Jag bröt, levde och vågade <3

 


Man ska inte skriva inlägg när man är trött och de är sent då ploppar alldeles för mkt tankar upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0