Jag formar mig inför skolstarten

Med lite mer än 2 veckor kvar till skolstarten vill jag komma i form. Man blir både piggare och kan koncentrera sig bättre om kroppen mår bra. Efter några veckors slappande, ätande och inte så många ridpass (dock satte jag igång förra veckan med Ghost) så känner jag att kroppen börjar bli segare och inte orkar lika mycket. Så idag ingick jag i att komma i form nu fram till skolstarten. De blir till att fasta från allt gott igen och motionera lite mer.

Idag har jag:

Började morgonen med en 20min promenad med Oscar, spurtade även en 100m sträcka med spänd mage (väldigt bra styrkeövning). Stretchade lite innan jag gick in för jag hade en hemskträningsverk sen träningen igår.

Sedan red jag ett lösgörande pass med Ghost i ridhuset (pga värmen, jätte svalt och skönt där) ca 45min.

Har även gått 2promenader till med Oscar.

Imorgon ska jag och Andreas ut till mamma och vara kaninvakt och då blir de ett konditionspass på cykel + promenader med Oscar i 3dagar. Ghost kommer vila 2dagar när vi är där.

Och nu har sommaren kommit tillbaka :) Haha den gör alltid så när mamma åker utomlands. Kommer inte blogga nu när jag är med Andreas för vi ska bara ha de mys och glömma allt med elektronik och lägga tiden på varandra och att jag ska komma i form. 

Vill bara säga att nästa vecka ska jag och mamma åka ner till Halland och rida Islandshästar på tur ridning och sedan åka vidare till Ullared och shoppa galet i 2dagar...
 


 Visst är vi snygga när vi hoppar studs?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jo jag vet :/ men eftersom jag inte var hemma över helgen och va på grönan igår så hann jag inte de.

Den bilden är ju riktigt bra:)

2009-08-04 @ 12:52:51
URL: http://angeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0