Hallihallå läsare

Har inte bloggat på riktigt på ett tag, kan väll inte säga att inlägget igår var så seriöst. Vill bara medela att jag kom hem från Ullared i onsdagskväll och har tillbringat de senaste dagarna sedan hemkomsten med min Andreas så där har ni svaret varför jag inte bloggat!!!

Just nu sitter jag hemma hos Andreas och väntar på att han ska bli klar. Vi ska gå till min farmor och äta lunch nu vid ett innan jag ska ner till stallet och fixa min ponny inför tävlingen imorgon ska även hinna med och rida lite.

Senare under dagen ska jag verkligen ta mig tid och blogga om min och mammas tvådagars tripp fram och tillbaka till Halland och visa bilder på saker jag köpte och gjorde.

Hoppas ni kan vänta <3


Pussar från er bloggare


Kommentarer
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Nä,får du sköta bloggen bättre !

2009-08-14 @ 18:26:15
URL: http://www.icedaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0