Go'natt

Sådärdå ännu en dag avklarad. Gick upp runt halv 9 imorse och hade en ledig dag vilket var väldigt skönt. Åkte till stallet och red ut på Ghost. Efter att jag kom hem från stallet var jag helt slut, ni vet man blir lite trött av att vara ledig. SÅ jag gräddade lite pannkakor och sedan läste jag bok och självfallet somnade jag.

Vaknade av mig själv och hade 6missade samtal och 10olästa medelanden. Hade mobilen på ljudlös och den låg i ett annat rum medan jag sov och de visade sig att klockan var över fyra. Och jag och mamma skulle träffas fyra och beställa stigbyglar till mig. Så lite snabbt till Granngården och beställa dom och sedan iväg ut till syrran och äta middag och fira Sagas födelsedag.

Nu sitter jag här och är relativt pigg, varför somnade jag för? Ska snart gå och lägga mig men tänkte läsa lite i boken först, så jäkla spännande just nu! Vill läsa ut den så man kan se filmen någon gång (män som hatar kvinnor)

Imorgon blir de Stockholm Horse Game och jag ska in och heja på Sussie och Mickis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0