Go'kväll

Facebook fungerade igen jippie! Trodde allvarligt att världen skulle gå under.

Just nu sitter jag här ny duschad och insmord med aftersun från Garnier pga att jag har haft en lat dag i solen och vägrar att få solrynkor eller flagna i huden, Fridieee gillar inte solrynkiga kvinnor i 40års ålden. Jag har även på mig mitt söta Nalle Puh nattlinne jag köpte i 7:an hahaha men de är så skönt med  sval bomull över huden när den är lite solsviden.






Har även varit och ridit lilla Ghost här på kvällen och han gick jätte bra, mest nöjd är jag med galoppen som vi jobbade på runt fyrkanten och vi red i tempoväxlingar, jätte bra lydnadsövning för lilla Gurra som gärna vill springa iväg lite i galoppen. Vi red nere på Stora ridbanan där skuggan hade kommit över så de var mysigt svalt där.

Snart ska jag fixa naglarna inför tjejerna och min shoppingdag i täby imorgon, de ska bli mycket mysigt.  Ska försöka hitta en ny chanel inspererad väska, får inte shoppa så mycket annat måste spara pengarna till nästa vecka nu när vi ska till Ullared :D 

Ha en fortsatt bra kväll



Kommentarer
Postat av: simone

Haha, men hon ser ju ut att komma ifrån typ Frankrike, spanien eller kanske chile? Anyway, då har man ju sol typ jämt^^

2009-08-07 @ 01:10:19
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar:

Man kan skydda sig ändå

2009-08-07 @ 08:27:49
URL: http://fridieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0