Äntligen Fredag!

Har sovit jätte oroligt inatt vet inte varför? Men nu är jag knappt vaken. Sitter och dricker kaffe, fanns inga goda mackor hemma eller yoghurt, så jag får mätta mig så länge med kaffe och får sen gå till närbutiken här och köpa lite frukost. Annars blir mina föräldrar galna om jag inte äter.

Idag vid lunch ska jag in till Stockholm och kolla på Horse Game (tjat, tjat, tjat) jag vet har sagt de jätte många gånger nu.

Usch nu blir de för mycket kaffe i tom mage, mår illa!!! Måste ha mat.

Ska väll fixa mig lite och borsta håret så de inte ser ut som ett fågelbo. Bloggare vidare senare!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att titta på STockholm Horse game. Trevlig fredag

2009-08-28 @ 11:41:53
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0