8.30 går bilen till Ullared imorgon

Imorgon åker vi ner till Ullared, vet ungefär vad jag ska köpa. Typ inredning till garderoben hos mamma (menar då inte kläder utan korgar och galgar mm), sedan ska jag hitta nya fräsha skjortor tänk Engelsk skolflicka och sedan skolblock och smågrejer man behöver i skolan allt i rosa. Orkar inte bry mig längre vad man har i skolan. Jag vill bara se fräsh och stilren ut och ändå en liten gnutta modern. Vill spara mina andra kläder till bättre tillfällen på helgerna eller efter skolan. Skolan är ett jobb för mig och på de flesta jobb har man en dresscode varför inte införskaffa de i skolan? Så man slipper alla som går runt med för ltie kläder. Men liksom inte fan jobbar du i kortkjol och linne när du är höganställd chef? Då är de kavaj som gäller! Oj oj oj vad gammeldags jag låter. Men va fan jag är bara ärlig de ser för jävligt ut med trashiga kläder eller ännu värre mjukisbyxor :O



Alla dessa modeller på skjortor är förbannat snygga!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en valfri dräkt från Alice Of Sweden



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-valfri-drakt.html



Var gärna med =)

2009-08-11 @ 00:43:01
Postat av: Elina♥

fin blogg:)!

btw, har beslutsångest! klicka in på min blogg och hjälp mig:D

2009-08-11 @ 14:23:49
URL: http://elinalatin.blogg.se/
Postat av: em

Hej! Allt bra? :) Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? Du kan tjäna 6000 kronor idag, UTAN att behöva värva någon eller betala.

2009-08-11 @ 20:28:11
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0