Han heter Lurifix och han kan många trix!

Aja ingenaning vem han Lurifix är och inte heller vad han kan för trix men han är med i en sång jag hört några gånger :)

Jag och Andreas låg och pratade och myste till 5.45 imorse innan vi bestämde oss för att sova haha och sedan upp vid 10 eftersom han hade sin tennisträning. När han cyklade iväg till den sov jag 1,timme till och sedan var de bara iväg till stallet fö att jobba lite.

Red ett litet lösgörande pass med Ghost inför imorgon omg 1 i Dressyr Allsvenskan hihi mysigt för oss. Skönaste är att vi är i sista klassen och D-ponny så vi behöver inte åka fören 10.30 värsta sovmorgonen jö :)

Idag har jag även fått erbjudande att tävla en väns D-ponny för att hålla igång honom när hon vill sattsa på sina storahästar men inte riktigt vill sälja lilla monstet. Kanske värt att testa :)


 Mammas häst Alexis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0