Godmorgon

Börjar inte fören kl 10. Ska börja gå ner till skolan om ca 10min. Har insett att de är rätt skönt att gå till skolan och samtidigt lyssna på skön musik, man hinner se ganska mycket på den 20min långa promenaden också.

Nu första lektionen har vi geografi och sedan har vi lunch direkt efter har precis ätit frukost se om jag är hungrig om 2timmar skulle inte tro de. Kanske får i mig sallad och lite mat alltså ingen hel portion.

Efter lunch väntar ett matteprovresultat som jag vet jag fått IG på men men vad ska man göra när läraren är as flum?
Sedan går vi vidare till engelska och slutligen spanska.

Sedan ska jag gå och köpa födelsedagspresent till min mamma som fyller år imorgon. Ska äta middag hemma hos pojkvännen idag och sedan dra med honom på långpromenad. Han behöver inte gå promenad för han är skinny men jag som lagt på mig allt för mycket nu i påsk har värsta ångesten inför sommaren så nu blir de långpromenad varje dag i rask takt.

Nu måste jag gå!


Pussar <3

Snart kan vi skåla igen för sommaren 09




Kommentarer
Postat av: ELENVIK

ser mysigt ut :)

2009-04-21 @ 11:37:50
URL: http://elenvik.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: ja, visst är dem! :D jag är så glad! nu hoppas jag bara att jag får dom. :)

2009-04-21 @ 20:38:49
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0