Asså jag fattar ingenting???

Varför ska de vara så svårt med alla dessa kodmallar och shit. Måste hitta någon som kan fixa min design så den blir massa fin!!! Ska fråga Mickis i skolan imorgon :)

Ikväll har jag gått långpromenad med min Älskling vi gick längs havskanten. De blåste lite kallt men jag blev ändå varm och härligt rosig om kinderna. Vi pratade mycket om hans uppkörning imorgon. Hoppas han fixar de nu :D

Han klarade ju teorin på första försöket så han lär ju fixa körningen imorgon!!!

Uppdaterar när jag vet mer...


Vad har hänt today in my life?

*  På geografin var vi ute och fotade och plockade sten.
*  På projekt timmen planerade inför vår maskeradhoppning
*  Lunchade med Andreas, Sandra, Mattias och Angelica uppe på RHS
*  Håltimme till 12.50 och jag skrev lite träningsdagbok.
*  Samhällslektionen pratade vi lite om våra uppsattser vi skrev klart innan lovet.

Efter skolan drog jag till stallet och red igenom ett dressyrpass med Ghost. Sedan som sagt gick jag långprommis med älskling och nu sitter jag här och är sur på kodmallar :(


Godnatt på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0