081023

Mosi mosi (hej hej)

Torsdag idag.
Varit en ganska lugn dag. Började med att ta bussen till skolan K var med för hon hade sovit hos S. Väl i skolan hade vi historia ända till lunch skrev på min uppsatts om Nordamerikas Indianer. Lunchen var ganska trevlig och god :) Ris, pommes frites och vegetarisk kinakryta. Efter lunch hade vi håltimme+ klassråd. Vi fick våran lucia kandidat M fast hon har stuckit till Spanien nu så hon kommer bli en brunlucia med blont hår. Efter skolan satt jag kvar ett tag vid datorerna och A lyckades ge mig ett blåmärke på armen pga att han tog tag i min arm. Inte så bra men jag har känsligt blod de är därför jag får blåmärken så lätt, skrev en engelskauppsatts om de förr året btw. Sedan var de dags att ta bussen till stallet. Ghost skulle klippas idag hos M. Fast de tog ca 1timme att lasta honom så vi höll på att ge upp men till slut gick han på transporten. Imorgon hoppträning och besök på min gamla skola. Kanonkul!

Puss och kram eran Frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0