081022

Hej Frida är igen :)

Onsdag idag. 
Ridning med skolan, hade A som ridlärare istället för Y because hon var på ATG-kliniken med Paddy och Resi. Lektionen gick superbra min lille ponny Ghost är riktigt duktig ibland. Juste en ny Knarkar Tony har börjat jobba i stallet haha. Efter lektionen var de fix för hår och ansikte byta om är jätte bra. Höll på att missa bussen för att J segade vääldigt mycket. När vi äntligen iallafall kom till skolan lämnade vi (A, J och Jag) våra saker och sprang och åt lunch. Gotti? Kanske! På lunchrasten hände väll inte så mycket, retades lite med A och tog hans mobil haha stackarn. Hade kul med mobilen iallafall och fotade lite allt möjligt. Datakunskapen -Krismöte- haha de visade sig att de inte var så mycket kris, tyvärr :(  jag vill ha intriger i våran tidning haha. Engelska nästa satt och smsade några av A's kontakter undra om dom blev glada?  Efter engelskan hände väll inte så mycket jo men de berättar jag inte för er <3 Åkte sedan iallafall hem med bussen efter att ha suttit vid datorn och lekt med idolernas ansikten. Och nu är jag här hemma och skriver detta, ikväll kommer O och hans galna familj
. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0