081017

Hejsan!
Första inlägget känns bra, känns bra! 

Fredag idag då haha gick upp tidigt typ vid 7 åkte med mamma in till N för att komma till lägenheten. Väl där låg jag och tittade på Humor från tv4 i sängen somnade till då och då, men gick upp vid 8.30 för att dusha och spraya mitt älskade blondspray i håret! Fix i ansiktet fick de också bli. Packa träningskläder och sen ut till bussen som kom 2min försent. På väg med bussen såg jag V <3 vara ute och promenera förmodligen till sitt kära jobb. När jag kom fram gick till skolan direkt utan att snacka med någon, möte inte någon direkt bara Rödtröja på cykel haha! (tror de va han) Inne i skolan låg S på soffan dansgruppen var i storasalen och dansade och jag såg att A's jacka hängde vid skåpen så jag letade efter henne. Hon satt uppe vid datorn! Helt otroligt att hon var först idag annars brukar de vara jag eller J som är först. Senare kom J och vi gick och tog ut pengar och sen tog bussen upp till Friskis och svettis för att gymma där!!! På bussen satt Knarkar Tony bara att tillägga. På väg från gymmet stannade vi vid Ica och där stod S och M och sålde sina ljus väldigt fina <3 Köpte "lunch" och sen tillbaka till skolan där hela världen var typ! Aja satt och åt min "lunch" som många var tvugna att smaka på. L började kasta kapsyler tror att T gjorde det också, men va fan de är väldigt omogna! Aja använde iallafall mitt älskade Lipbalm innan jag gick till bussen som skulle ta mig till stallet :)  Hoppträning idag då kl 14 som var väldigt intressant då min lilla Ghost var väldigt duktig  -puss på mulen på honom- . Sedan var de dags att dra in till City och träffa F, fikade med henne på världens mysigaste café (pelikan) Sedan en shoppingrunda på stan köpte skor+ strumpbyxor. Tog bussen hem vad 17.57 mamma mötte mig och hade O med sig. Sötaste ungen ever, han ligger och sover i sin säng just nu. Oscar min lilla vovve har också kommit hem så de kändes GÖTT. På kvällen blev de Idol och nu kollar jag på Idols eftersnack. Älska Johan och Robin B idag <3     


Mitt Lipbbalm <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0